Oproep rijvaardigheid

U bent opgeroepen om een onderzoek rijvaardigheid te doen. Neem daarom rijlessen om uw kennis en rijstijl op te frissen zodat u met zelfvertrouwen het onderzoek tegemoet kunt zien.

Persoonlijke rijlessen voor het beste resultaat

De lessen worden persoonlijk op u aangepast, om uw rijstijl door te nemen en u voor te bereiden op het rijvaardigheidsonderzoek. Wij kunnen al snel inschatten wat u kunt verwachten bij het onderzoek rijvaardigheid. Zo weet u waar u aan toe bent en kunt u hiernaartoe werken. Veronica Verkeersschool werkt met de beste professionele instructeurs en heeft 50 jaar ervaring.

Wilt u gewoon uw rijstijl opfrissen? Dat kan ook!

Naast het cursussen rijvaardigheid leiden wij op voor alle andere rijbewijzen bij onze rijschool in Utrecht zoals scooter, vrachtwagen of bus. Voor specifieke doelgroepen verzorgen we speciale vervoersopleidingen en opfriscursussen.

U kunt met al uw vragen bij ons terecht via het contactformulier, we staan u graag te woord.