Waarom VERONICA?

Je kiest voor Veronica Verkeersschool omdat

Veronica Verkeersschool is een rijschool met jarenlange ervaring in het opleiden van nieuwe bestuurders. Ons team bestaat uit professionele en ervaren rij-instructeurs die jou op een effectieve en prettige manier begeleiden. Zij hebben niet alleen kennis over alles rondom het voertuig,  maar ze zijn ook in staat om een ontspannen en veilige leeromgeving te creëren voor jou.

Aangepast op uw persoonlijke omstandigheden

Bij Veronica Verkeersschool doen we er alles aan om uw rijopleiding aan te passen aan uw persoonlijke omstandigheden. Denk hierbij aan lestijden, rijles kan ook bijvoorbeeld ’s avonds, aantal lessen en duur van de lessen.

We hebben een speciale autorijsimulator voor het trainen van de automatismen in de auto en een raceauto om te werken aan je voertuigbeheersing.

Werken bij Veronica Verkeersschool

Vacature: Rijleraar/Rijinstructeur

Over Veronica Verkeersschool:

Bij Veronica Verkeersschool geloven we in de kracht van kennis, ervaring en passie om de volgende generatie bestuurders te vormen. Als toonaangevende naam in de wereld van verkeerseducatie, streven we ernaar om de standaard te zetten in opleiding en begeleiding.

Jouw rol als rijleraar: Als rijleraar bij Veronica Verkeersschool ben je de spil in het leerproces van onze studenten. Je bent meer dan alleen een instructeur; je bent een mentor, een bron van inspiratie en een gids die studenten helpt om hun rijvaardigheden te ontwikkelen in een veilige en ondersteunende omgeving.

Jouw verantwoordelijkheden:

– Je bent betrokken, empathisch, assertief, representatief en integer, en je brengt deze kwaliteiten in om de gewenste leerresultaten te behalen.

– Als rolmodel draag je integriteit en professionaliteit uit, waarmee je een positieve impact hebt op onze studenten.

– Je bent diversiteit en openheid gewend, waardoor je complexe vraagstukken bespreekbaar maakt en beheert.

– Je past je creativiteit en flexibiliteit toe om in te spelen op de verschillende situaties en leerbehoeften van onze studenten.

– Je handelt doelgericht, efficiënt en kostenbewust, en blijft kalm en besluitvaardig in onverwachte situaties.

– Privacy en verantwoordelijkheid zijn voor jou vanzelfsprekend.

– Je bent leergierig en reflecteert regelmatig op je beroepsmatig handelen om je vaardigheden te blijven verbeteren.

– Je beschikt over vakinhoudelijke, vakdidactische en pedagogische bekwaamheid en werkt volgens het beleid en de visie van de onderwijsinstelling.

Kerntaken en werkprocessen:

– Je bereidt onderwijsactiviteiten voor, voert ze uit en evalueert ze.

– Je ondersteunt bij beoordeling en examinering van studenten.

– Je zorgt voor een veilige leeromgeving en stemt onderwijsactiviteiten af met betrokkenen.

– Je werkt aan je eigen deskundigheid en draagt bij aan kwaliteitszorg binnen het onderwijs.

Wat bieden wij:

– Een dynamische en stimulerende werkomgeving.

– De kans om je passie voor onderwijs in de praktijk te brengen en bij te dragen aan de ontwikkeling van de volgende generatie bestuurders.

– Mogelijkheden voor persoonlijke groei en professionele ontwikkeling.

– Een enthousiast en toegewijd team om mee samen te werken.

Jouw profiel:

– Mbo-opleiding op niveau 3 of hoger afgerond.

– Een sterke affiniteit met verkeersveiligheid en onderwijs.

– Uitstekende communicatieve vaardigheden en een positieve, ondersteunende houding.

– Flexibiliteit om te kunnen schakelen in situaties, leerstijlen en gesprekspartners.

Solliciteer nu:

Ben jij de rijleraar die Veronica Veronica Verkeersschool zoekt? Wil je deel uitmaken van ons toegewijde team en bijdragen aan de toekomst van verkeerseducatie? Het goede nieuws is dat de opleiding tot Veronica rijleraar exclusief te volgen is bij Veronica Verkeersschool in samenwerking met MBO-Amersfoort. Solliciteer vandaag nog door je CV en motivatiebrief te sturen naar info@veronicaverkeersschool.nl  We kijken ernaar uit om jouw passie en expertise te verwelkomen bij Veronica Verkeersschool!

GESLAAGDEN

JAAR ERVARING