DE VERONICA AANPAK

Het Veronica Lesplan

Bij Veronica doen we er alles aan om jouw rijopleiding aan te passen aan jouw persoonlijke omstandigheden. Denk hierbij aan de lestijden, de hoeveelheid lessen en de duur van de lessen. Maar ook het tempo waarop je leert en de manier van leren die voor jou werkt.

Daarnaast hebben we een speciale auto-rijsimulator voor het trainen van de automatismen in de auto; zoals het koppelen en schakelen, maar ook de kruisingen en rotondes.

Rij groen, rij slim,

Duurzaam autorijden begint bij Veronica Verkeersschool

Bij Veronica Verkeersschool in Utrecht rijdt de toekomst vandaag al! Wij zijn trots om voorop te lopen in duurzaam rijden in de rijschoolbranche. Onze nieuwe lesauto’s, een mix van hypermoderne hybride en elektrische voertuigen, zetten een nieuwe standaard in milieuvriendelijk leren rijden.

Benieuwd hoe dit allemaal werkt en wat het voor jou betekent? Lees ons volledige artikel op de nieuwspagina en stap in de wereld van duurzaam en verantwoord rijden. Klik hier en rij samen met ons richting een groenere toekomst!

RIJLESSEN OP MAAT

Extra’s van Veronica

Als het gaat om rijlessen, heeft iedereen zijn eigen tempo, behoeften en doelen. Bij onze rijschool begrijpen we dit en bieden we daarom rijlessen op maat aan. Onze rijlessen op maat zijn volledig afgestemd op jouw persoonlijke wensen en behoeften, zodat je het maximale uit je rijlessen kunt halen en in je eigen tempo kunt leren.

Snel starten

Rijlessen rijbewijs B vanaf 16,5 jaar

Vanaf 16 jaar mag je in Nederland je theorie-examen rijbewijs B doen. Vanaf 16,5 jaar mag je ook beginnen met het volgen van praktijklessen. Vanaf 17 jaar mag je het praktijkexamen rijbewijs B afleggen. Het is wel belangrijk dat je je daarvoor aanmeldt bij 2toDrive. Deze organisatie zorgt er dan voor dat jij een begeleiderspas krijgt, zodat jij op je 17e al kunt autorijden met een coach ernaast.

LOCATIE

Altijd in de buurt!

Je kunt rijlessen bij ons nemen in heel de regio Utrecht/Midden-Nederland. Er is altijd een lesauto in jouw buurt.

Elke Veronica lesauto bestrijkt een eigen regio zoals Utrecht, De Meern, Vleuten, Vleuterweide, De Bilt, Bilthoven, Maartensdijk, Tienhoven, Westbroek, Groenekan, Hollandsche Rading, Zeist, Driebergen, Nieuwegein, Maarssen, Maarssenbroek, Vianen, Den Dolder, Huis ter Heide.

Wij halen je op bij een plaats die jou goed uitkomt, zoals je huisadres, je werk of school.

Wat onze
leerlingen
zeggen

Else Breukelman
Vond de lessen van Calvin altijd erg chill, en heb daardoor erg snel m’n autorijbewijs binnnengehaald:)
Meike Dotinga
In mei geslaagd voor m’n rijbewijs in 1x. Met dank aan Calvin, m’n rij instructeur. Super chille man waar je gezellig mee kon praten tijdens de lessen maar ook die me er door heen hielp tijdens de lessen, gaf me veel structuur in de lessen waardoor ik het allemaal sneller snapte. Ik raad zeker aan om bij hem te lessen.
Danielle Visser
Supergoede rijschool en hele leuke rij-instructrice Cindy. Leggen alles goed uit, denken met je mee en zijn realistisch. Zou iedereen Veronica aanraden!
Kevin Beijen
Top lessen gehad van Calvin, perfecte uitleg en ook op een goede en begrijpelijke manier!