Leerdoelen:

Kennis:

1. Leer de nieuwste technieken en inzichten in milieuvriendelijk rijden en hoe deze continu evolueren.

Inzicht:

1. Begrijp het belang van HNR voor jou als beroepschauffeur en zie het doel in van de cursus.
  2. Zie de positieve impact die HNR heeft op zowel het milieu als jouw besparingen.
  3. Doorgrond de rol van geavanceerde technologieën, zoals ADAS, in het ondersteunen van HNR.

Toepassing:

1. Start met een nulmeting van je rijstijl en leer deze te verbeteren met onze praktische toepassingsritten.
  2. Pas de principes van HNR direct toe op de openbare weg en ervaar zelf het verschil.
  3. Leer hoe verbeterde waarnemings- en kijktechnieken bijdragen aan HNR en jouw vaardigheden versterken.

Voor wie is onze cursus Het Nieuwe Rijden (HNR) volgens het KIT-model een perfecte match? Deze cursus is essentieel voor elke beroepschauffeur die:

1. Wil bijdragen aan een groenere planeet door milieuvriendelijker te rijden.
  2. Brandstofkosten wil verlagen door efficiënter te rijden.
  3. De verplichte 5-jarige bijscholing moet volgen en op zoek is naar een cursus die niet alleen voldoet aan de eisen, maar ook waarde toevoegt aan hun professionele ontwikkeling.

Of je nu je vaardigheden wilt verfijnen om aan de regelgeving te voldoen of simpelweg gepassioneerd bent over het verminderen van je ecologische voetafdruk, deze cursus zal je voorzien van de kennis en inzicht die je nodig hebt om te slagen. Met onze praktijkgerichte aanpak zul je niet alleen leren, maar ook ervaren hoe je duurzame veranderingen kunt doorvoeren in je dagelijkse werkzaamheden. Stap in de bestuurdersstoel van duurzaamheid en word de chauffeur van de toekomst met onze cursus Het Nieuwe Rijden. Meld je nu aan en neem het voortouw in milieuvriendelijk rijden!

Ons KIT-model is zorgvuldig ontworpen om elke les om te zetten in een helder en praktisch geheel. Je start met de Kennis (K) – we duiken in de nieuwste technieken en methoden om je rijstijl te verduurzamen. Dan verschuiven we naar het Inzicht (I) – waarom zijn deze technieken belangrijk? Wat betekenen ze voor het milieu en jouw portemonnee? We gaan verder dan alleen de feiten; we willen dat je de context begrijpt en de waarde inziet van elke verandering die je maakt.

Tenslotte zetten we alles om in Toepassing (T). Hier komt de theorie tot leven. Je gaat direct oefenen met wat je hebt geleerd, zodat je elke les afsluit met een tastbaar gevoel van vooruitgang en klaar bent om deze kennis toe te passen in de echte wereld.

Optie 1:

• 4 uur zelfstudie (E-learning);
  • 3 uur praktijktraining met onze eigen vrachtwagens

Optie 2:

• Eén duo praktijktraining met onze eigen vrachtwagens (7 uur)

€435,- excl. BTW en excl. verplichte CBR kosten

Wat onze leerlingen zeggen

Noortje Vlaminckx
Ik heb de lessen bij Calvin als heel fijn ervaringen, hij is een hele gezellige en goede rijinstructeur. Hij bereidt je heel fijn voor zodat je met veel vertrouwen je praktijk examen in gaat en ik het daardoor ook in 1x heb gehaald! Ik raad Veronica rijschool zeker aan!
Noah Z
Hier mijn rijbewijs mogen halen bij Veronica. Erg goede rijschool met super vriendelijke mensen. Voor de jongere mensen onder ons. Thom is een echte aanrader om bij te lessen!! Zeker het proberen waard als je nog twijfelt over een rijschool. Of natuurlijk wilt overstappen omdat je eigen rijschool toch niet zo is als dat je had gehoopt.