Onze hybride rijopleiding omvat:

1. Uitgebreide Rijlessen: Leer alle benodigde vaardigheden van ervaren instructeurs, van basisvaardigheden tot complexe verkeerssituaties.
  2. Milieuvriendelijk: Verminder je ecologische voetafdruk met emissievrije autorijlessen en gebruik van geavanceerde rijsimulators.
  3. Efficiëntie: Tot 15% minder rijlessen nodig in vergelijking met traditionele rijopleidingen, wat tijd en geld bespaart.
  4. Rijsimulator: 9 uur realistische oefeningen om vertrouwen op te bouwen in een veilige omgeving.
  5. Emissievrije Autorijlessen: 15 uur rijlessen in milieuvriendelijke auto’s voor een groenere toekomst.
  6. Fossiele Autorijlessen: 15 uur rijlessen in onze hybride Renault Clio of Captur.
  7. Praktijkexamen: Volledige voorbereiding op het praktijkexamen.
  8. Theorieopleiding: Theorielessen en examenondersteuning.

Bij Veronica Verkeersschool kies je het pakket dat het beste bij jou past:

1. Flexibel Pakket: Dit is het meest flexibele pakket, ideaal voor mensen die al enige ervaring hebben of snel leren. Het bevat de bovengenoemde elementen, maar met de flexibiliteit om je lessen op eigen tempo te plannen.
  2. Compact Pakket: Dit pakket is ontworpen voor mensen die wat meer begeleiding nodig hebben. Het omvat dezelfde elementen als het flexibele pakket, maar met een gestructureerdere benadering om je snel en efficiënt te laten slagen.
  3. Spoed Pakket: Als je haast hebt om je rijbewijs te halen, is het spoedpakket de juiste keuze. Het bevat alle elementen van de Hybride rijopleiding, maar met een intensievere planning en begeleiding om je snel klaar te stomen voor het examen.

Hier bij Veronica Verkeersschool hebben we een uniek lesplan ontwikkeld dat volledig is aangepast aan jouw behoeften en doelen. Wat maakt ons lesplan zo bijzonder? Laten we het uitleggen.

Op onze rijsimulator leer je essentiële rijvaardigheden, zoals sturen, schakelen, en kruispunten nemen, evenals complexere situaties zoals rotondes en in- en uitvoegstroken. In deze virtuele omgeving kun je je volledig concentreren op de vaardigheid die je wilt ontwikkelen. Onze rijlessen zijn opgebouwd in toenemende moeilijkheidsgraden. Na elke les ontvang je een beoordelingsrapport en kun je de resultaten bespreken. Als een les niet naar wens verloopt, kun je deze natuurlijk herhalen. Lees meer

Bij Veronica Verkeersschool ben je verzekerd van een snelle en effectieve weg naar je autotheoriecertificaat. Onze docenten kennen de laatste CBR-vragen als hun broekzak en brengen deze kennis in slechts twee dagdelen aan jou over. We richten ons niet alleen op het examen, maar ook op de praktijk. En wist je dat je al vanaf je 15e rijles je theoriecertificaat nodig hebt voor een efficiënte rijopleiding? Hoe eerder je het haalt, hoe meer tijd je in de auto bespaart. Bespaar tijd en meld je nu aan bij Veronica Verkeersschool! Wil je meer weten over de theoriecursus kijk dan hier

Voertuigbeheersing – Beheers de Kunst van het Besturen

Een van de eerste stappen op weg naar een veilige rijervaring is het leren beheersen van jouw voertuigen. Onze instructeurs zijn ervaren en getraind om je te helpen bij het ontwikkelen van essentiële voertuigbeheersingsvaardigheden. Of het nu gaat om soepel wegrijden, correct parkeren of beheerst sturen, we zorgen ervoor dat je zowel een 100% elektrische auto als onze nieuwe Renault Clio, die op LPG rijdt, in elke situatie onder controle hebt.

Verkeersdeelneming – Veilig Deelnemen aan het Verkeer

Bij Veronica Verkeersschool leren we je niet alleen hoe je deze diverse voertuigen bestuurt, maar ook hoe je veilig en zelfverzekerd kunt deelnemen aan het verkeer. We benadrukken het belang van defensief rijden, het begrijpen van verkeersborden en -regels, en het anticiperen op de acties van andere weggebruikers. Onze instructeurs zullen je helpen situaties te herkennen en er op een verantwoorde manier op te reageren.

Examenvoorbereiding – Zekerheid voor Succes

Wij begrijpen dat het behalen van je rijexamen een belangrijke mijlpaal is. Onze examenvoorbereiding is grondig en afgestemd op de eisen van het examen. We werken samen met jou aan eventuele zwakke punten en zorgen ervoor dat je vol vertrouwen naar je examen gaat. We zijn er om al je vragen te beantwoorden, onzekerheden weg te nemen en je te ondersteunen gedurende het hele proces.

Van Instructie tot Coaching – Onze Toewijding aan Jou

Bij Veronica Verkeersschool gaan we verder dan alleen instructie. We bieden ook coaching om ervoor te zorgen dat je na het behalen van je rijbewijs een veilige en verantwoorde bestuurder blijft. Verkeerssituaties kunnen veranderen, en we willen dat je altijd goed voorbereid bent om te reageren.

Onze instructeurs zijn vriendelijk, geduldig en uiterst professioneel. Ze begrijpen dat iedereen op zijn eigen tempo leert en passen de lessen aan jouw behoeften aan. Onze lesvoertuigen zijn modern, goed onderhouden en vormen de minst milieubelastende combinatie om jouw schakelrijbewijs te halen. Je leert in een comfortabele en milieuvriendelijke omgeving.

Neem de eerste stap op weg naar een succesvolle en milieuvriendelijke rijervaring met Veronica Verkeersschool. Meld je vandaag nog aan en laat ons je helpen om een zelfverzekerde en bekwame bestuurder te worden.

Rij met ons mee en ontdek de weg naar rijvaardigheid met respect voor het milieu!

Direct op de weg met een deelauto

Ben je na de hybride opleiding helemaal warm gelopen voor de elektrische auto? Dan hebben Renault en Veronica een waanzinnig leuke aanbieding voor een deelauto. Haal je rijbewijs en stap gelijk achter het stuur van je eigen auto! Voor meer informatie klik hier!

De Hybride Rijopleiding is aan te vragen voor alle pakketten die voor het B-rijbewijs aan te vragen zijn. De eerste lessen op de weg zal je dan in de elektrische auto volgen. Daarna zal de rijopleiding verder gaan in de fossiele brandstof auto. Zo leer je op de juiste momenten in de opleiding kennis maken met beide voertuigen!