Begin jouw avontuur in de wereld van het vrachtwagenrijden met onze hoogstaande C rijopleiding!

Bij Veronica Verkeersschool bieden we een uitgebreid en deskundig leertraject voor het besturen van vrachtwagens vanaf 7500 kg, zonder code 95. Jouw reis naar het vrachtwagenrijbewijs start hier!

Theorie: De Basis van Jouw Kennis

• Ons traject begint met een diepgaande theorie-opleiding of een gestructureerde zelfstudie voor het RVM1-C examen.
  • Verwacht grondige lessen over verkeer, techniek, lading en essentiële wetgevingsaspecten (administratie).

Praktijk: Ervaar het Echte Werk

• Na het leggen van een stevige theoretische basis, stappen we over naar de praktische kant met onze C praktijkopleiding.
  • Je leert rijden in niets minder dan het mooiste lesmateriaal van de regio: een Volvo Globetrotter XXL en een Mercedes Actros Gigaspace!

Examen: Toon Je Kunsten

• Het pad eindigt met een praktijkexamen, waar jouw vaardigheden en kennis echt tot hun recht komen.
  • Onze locatie? Ideaal! Slechts 350 meter van de CBR examenlocatie in Utrecht, en onze lessen vinden plaats in het hart van het examengebied.

Waarom Veronica Verkeersschool?

• Ervaring telt: Onze vrachtwageninstructeurs hebben meer dan 20 jaar ervaring in het vak.
  • Lokale expertise: Wij kennen het examengebied als geen ander, waardoor jouw kans op slagen aanzienlijk toeneemt.
  • Kwaliteit en Comfort: Les krijgen in topklasse vrachtwagens zorgt voor een unieke en comfortabele leerervaring.

Begin Nu Aan Jouw Reis! Stap in bij Veronica Verkeersschool en zet koers naar jouw toekomst als professionele vrachtwagenchauffeur. Meld je vandaag nog aan en begin aan een leerervaring die je nergens anders vindt!

Welkom bij Veronica Verkeersschool in Utrecht, uw betrouwbare partner voor een professionele rijopleiding C met code 95. Bent u klaar om een carrière in beroepsmatig vervoer te beginnen of uw vaardigheden te verbeteren? Dan bent u bij ons aan het juiste adres!

Start met een Sterke Theoretische Basis: Onze opleiding begint met een grondige Theorie-opleiding of een optie voor zelfstudie, gericht op de examens RVM1-C, VM2-C en VM3-C. Deze examens omvatten essentiële onderwerpen zoals verkeer, techniek, lading en wetgeving (administratie), zodat u volledig voorbereid bent op de praktische uitdagingen van het beroepsvervoer.

Ervaar Praktijkgericht Leren: Na de theorie duikt u met onze ervaren instructeurs de praktijk in. Onze praktijkopleiding C is ontworpen om u te voorzien van hands-on ervaring en vaardigheden die essentieel zijn voor het besturen van grote voertuigen. Dit alles wordt afgerond met twee praktijkexamens, VPTC en VPBC, die uw bekwaamheid en kennis grondig testen.

Leer Rijden in Topklasse Voertuigen: Bij Veronica Verkeersschool zijn we trots op ons lesmateriaal: een Volvo Globetrotter XXL en een Mercedes Actros Gigaspace. Deze voertuigen staan bekend om hun kwaliteit en comfort, wat uw leerervaring nog aangenamer maakt.

Locatievoordeel: Onze rijschool is strategisch gelegen op slechts 350 meter van de CBR examenlocatie in Utrecht. Dit betekent dat u uw lessen veelal zult rijden in het examengebied, waardoor u vertrouwd raakt met de routes en situaties die u tijdens het examen kunt verwachten.

Ervaring die Telt: Onze vrachtwageninstructeurs hebben meer dan 20 jaar ervaring in het vak. Hun deskundige begeleiding en persoonlijke aandacht zorgen ervoor dat u met vertrouwen en kennis de weg op gaat.

Kies voor Veronica Verkeersschool in Utrecht en zet de eerste stap naar een succesvolle carrière in beroepsmatig vervoer. Schrijf u nu in en ervaar de kwaliteit en expertise die ons onderscheidt!

Vrijstellingen van code 95-verplichtingen

Voor het aanvragen van het C-rijbewijs moet u minimaal 18 jaar zijn.

Voorafgaand aan de lessen dient u in bezit te zijn van een B-rijbewijs.

Voorafgaand aan het examen dient u medisch goedgekeurd te zijn. U moet hiervoor een gezondheidsverklaring indienen en u laten keuren door een bedrijfsarts of gecertificeerde arbodienst.

Op aanvraag

Ontdek nu de mogelijkheden van de SOOB-subsidie bij Veronica Verkeersschool! Als werkgever kunt u profiteren van een subsidie tot wel 75% van het lesgeld, met een verplichte baangarantie van 1 jaar voor de kandidaat.

Bij onze rijschool begrijpen we het belang van voortdurende ontwikkeling en groei in de transport- en logistieke sector. Daarom willen we u graag ondersteunen met deze subsidies, die bedoeld zijn om het volgen van opleidingen en trainingen voor uw huidige en toekomstige medewerkers te stimuleren. Het Sectorinstituut Transport en Logistiek staat garant voor een vlekkeloze uitvoering van het subsidiebeleid.

Bij onze gecertificeerde rijschool voor Transport & Logistiek streven we ernaar om uw medewerkers de beste opleiding en training te bieden, zodat ze kunnen excelleren in hun vakgebied. Profiteer nu van de SOOB-subsidie en investeer samen met ons in de groei en het succes van uw team!

Voor theorie lesmateriaal kijk je op: https://www.theorie-leren.nl/

• Wij de beste rijinstructeurs hebben met de hoogste IBKI-score!