• Wet- en regelgeving;
  • Milieu;
  • Werkwijze;
  • Effect van belading en belasting;
  • Ergonomie;
  • Laden en lossen;
  • Rijtechniek;

Medewerkers die werken of gaan werken met een heftruck (heftruck of reachtruck).

De cursist leert op een veilige manier een heftruck te besturen en kan op een veilige manier het materiaal laden en lossen.

De cursus duur één dag (7 uur) en bestaat uit:

• Ochtenddeel theorie;
  • Middagdeel praktijk;

€435,- excl. BTW en excl. verplichte CBR kosten

WAAROM VERONICA?

5 Redenen om voor Veronica te kiezen

Meike Dotinga
In mei geslaagd voor m’n rijbewijs in 1x. Met dank aan Calvin, m’n rij instructeur. Super chille man waar je gezellig mee kon praten tijdens de lessen maar ook die me er door heen hielp tijdens de lessen, gaf me veel structuur in de lessen waardoor ik het allemaal sneller snapte. Ik raad zeker aan om bij hem te lessen.