• Rijtechnieken;
  • Zit- en stuurhoudingen;
  • Spiegelstand en kijktechnieken;
  • Verkeersinzicht;

Beroepschauffeurs die extra vaardigheden willen leren om optimaler te kunnen rijden.

De cursist leert om op een fijne manier te rijden en ontwikkelt hierdoor ook meer zelfvertrouwen achter het stuur.

Eén dag klassikale praktijkles (7 uur)

€435,- excl. BTW en excl. verplichte CBR kosten

Wat onze leerlingen zeggen

Sarah Ravensloot
Top ervaring hier gehad! Zelf les gehad van Calvin en was daar ontzettend blij mee. Heb heeeel veel vragen gesteld, maar Calvin is altijd geduldig gebleven en heeft mij top begeleid 🙂 Examen in één keer gehaald en ook m’n zusje aangesmeerd bij hem les te nemen. Zeker aan te raden!
Romee Peters
Ik ben afgelopen vrijdag in 1x geslaagd dankzij Veronica. Calvin was mijn rij-instructeur en ik heb veel van hem geleerd. Naast de fijne tips en tricks, was het ook altijd gezellig in de auto. Zeker een aanrader dus!