Wij bieden lessen aan van 1,5 uur of 2 uur (dit verschilt per rijinstructeur)

Ja, dit is mogelijk. Wij kijken met jou samen of wij de roosters met elkaar kunnen afstemmen.

Vanaf 16 jaar kun je je theorie-examen halen. Je theoriecertificaat is 1,5 jaar geldig nadat je het hebt behaald.

Vanaf 17 jaar mag je het praktijkexamen afleggen als je meedoet aan 2toDrive.

Ja, dit kun je zelf regelen via mijncbr.nl

Nee, voor het volgen van rijlessen hoef je niet in het bezit te zijn van het theoriecertificaat .Je hebt wel het theoriecertificaat nodig als je een tussentijdse toets of het praktijkexamen gaat afleggen.

3/4 weken (Verschilt per regio, je zou ook op een andere regio kunnen kijken voor eventueel andere data)

4/5 maanden

Nee, dit doe je altijd in overleg met je rijinstructeur. Hij/zij zal aangeven wanneer het praktijkexamen ingepland kan worden en dan kunnen wij dit voor jou regelen.

Voordat wij het praktijkexamen voor jou kunnen aanvragen is het belangrijk dat je zelf twee dingen regelt via mijncbr.nl

1. Gezondheidsverklaring invullen en aanvragen (Vraag met ja ingevuld, dan duurt het mogelijk wat langer voor je de gezondheidsverklaring binnen hebt)

2. Rijschool machtigen. Dit doe je door in te loggen met je DigID op mijncbr.nl en vervolgens klik je zelf regelen aan. Ons rijschoolnummer is 6082U2

Eerste keer gezakt Ben je voor de eerste keer gezakt voor je examen voor de auto? Dan mag je op zijn vroegst na 4 weken herexamen doen. Zo kan je werken aan je verbeterpunten. Tweede keer of vaker gezakt Ben je voor de tweede keer of vaker gezakt voor je examen voor de auto? Dan heb je langer de tijd nodig om te werken aan je verbeterpunten. Daarom mag je op zijn vroegst na 15 weken weer afrijden.

Elke Veronica lesauto bestrijkt een eigen regio zoals Utrecht, De Meern, Vleuten, Vleuterweide, De Bilt, Bilthoven, Maartensdijk, Tienhoven, Westbroek, Groenekan, Hollandsche Rading, Zeist, Nieuwegein, Maarssen, Maarssenbroek, Vianen, Den Dolder, Bos en Duin.

Bij inschrijving krijg je van ons een gebruikersnaam en wachtwoord. Deze kun je gebruiken om via de website of de app in te loggen. Binnen dit systeem kun jij jouw geplande lessen zien, maar je kunt ook zelf lessen inplannen. Daarbij heb je ook inzicht in de verschillende pakketten en regel je gemakkelijk de betaling van de lessen.

Nee dit mag niet. Je kunt er wel voor kiezen om opnieuw examen te doen, maar dan voor een schakelauto. Als je dit rijbewijs haalt dan mag je ook in een schakelauto rijden.

Als je geslaagd bent voor je B-rijbewijs kun je daarna ook je BE-rijbewijs gaan halen. Dan mag je ook rijden met een grotere aanhanger.