Waarom kiezen voor onze Opfris Rijlessen?

Vernieuw uw Rijvaardigheid en Zelfvertrouwen

Onze opfris rijlessen zijn niet zomaar rijlessen. Ze zijn een kans om uw rijvaardigheden te vernieuwen en aan te passen aan het moderne verkeer. Of het nu gaat om het navigeren in drukke stadscentra, het gebruik van de nieuwste functies in uw auto, of simpelweg het opfrissen van uw verkeerskennis, Veronica Verkeersschool staat voor u klaar.

Investeer in uw Veiligheid

Door deel te nemen aan onze opfris rijlessen investeert u niet alleen in uw eigen veiligheid, maar ook in die van uw medeweggebruikers. Uw investering is een stap naar meer zekerheid en plezier in het rijden.

Meld u vandaag nog aan!

Boek Nu

Voor € 260,- kunt u deze waardevolle cursus boeken. Wacht niet langer om uw rijvaardigheden te vernieuwen. Neem contact op met Veronica Verkeersschool in Utrecht en boek uw opfris rijlessen. Rij met vertrouwen en veiligheid – wij helpen u graag op weg!

Veronica VerkeersschoolUw Partner in Veilig en Zelfverzekerd Rijden!

Prijzen gelden vanaf 1 januari 2024 en alle voorafgaande prijslijsten zijn hiermee vervallen.