Volop Oefenen in CBR Examengebied

Onze opleiding is niet alleen gericht op het leren van de basisvaardigheden, maar ook op het trainen in het CBR examengebied. We zullen ervoor zorgen dat je bekend raakt met de specifieke routes en uitdagingen die je tijdens het examen kunt verwachten. Zo ben je goed voorbereid en voel je je zelfverzekerd op de grote dag.

Gunstige Locatie

Veronica Verkeersschool heeft een strategische locatie, op nog geen 100 meter afstand van het CBR examencentrum. Dit betekent dat je niet ver hoeft te reizen voor je praktijkexamen. We zijn gemakkelijk bereikbaar en kunnen je snel naar het examengebied begeleiden, waardoor de stress en zenuwen tot een minimum worden beperkt.

Kies voor Veronica Verkeersschool voor een snelle, effectieve, en handige manier om je AM2 scooter rijbewijs te behalen. Neem vandaag nog contact met ons op om je aan te melden voor onze opleiding of voor meer informatie. Wij staan klaar om je te helpen bij elke stap van je rijopleiding en streven ernaar om je met succes de weg op te krijgen!

4 uur groeps rijles + praktijkexamen = € 435,-

3 uur prive rijles + praktijkexamen = € 485,-

Prijzen gelden vanaf 1 januari 2024 en alle voorafgaande prijslijsten zijn hiermee vervallen.

Theorie Certificaat Vereist

Voordat je kunt beginnen aan onze AM2 scooter rijopleiding, dien je in het bezit te zijn van een geldig theorie certificaat. Dit is een essentiële vereiste om aan het praktijkgedeelte van de opleiding deel te nemen. Als je nog geen theorie certificaat hebt, kunnen we je helpen bij het voorbereiden en afleggen van dit examen.

Theoriemateriaal kopen? Via deze link kom je terecht op de webshop voor al het theoriemateriaal.

• Wij de beste rijinstructeurs hebben met de hoogste IBKI-score!