€ 95,-
Theorie opleiding auto

2 daagse theoriecursus op zondag en maandag.

HULP BIJ STUDEREN

Iedereen kan zijn theorie halen.
Wij helpen je

Wat kun je verwachten:

Zondag – 11:30 – 17:15

Tijdens de aanvang van onze cursus op de eerste dag, gaan we diepgaand in op een breed scala aan onderwerpen, waaronder verkeersregels, verkeersborden, voorrangsregels, maximale snelheid, aanhangwagens, voorsorteren, inhalen, signalen van een verkeersagent en de juiste positie op de weg. Onze deskundige instructeurs zullen zich richten op het vereenvoudigen van complexe onderwerpen en zullen je voorzien van waardevolle tips en handige trucs om deze theoretische aspecten beter te begrijpen. Bovendien zul je de gelegenheid krijgen om in een klassikale setting oefenvragen te beantwoorden, waarmee je je kennis kunt testen.

Maandag – 07:30 – 13:30

Op de tweede dag van onze intensieve theoriecursus gaan we dieper in op de reeds behandelde theorie van dag 1. We beginnen met een grondige herhaling om ervoor te zorgen dat je de fundamenten van de verkeersregels en -borden stevig onder de knie hebt.

Vervolgens bespreken we belangrijke onderwerpen zoals voorrang, uitzonderingen, bijzondere verrichtingen, voorrangsvoertuigen, verlichting, milieuaspecten, algemene vragen en wetgeving. Onze ervaren instructeurs nemen de tijd om deze onderwerpen in detail uit te leggen, met praktische voorbeelden en situaties die je in de praktijk kunt tegenkomen.

Na deze uitgebreide bespreking van de verschillende thema’s is het tijd om je kennis te testen en te versterken. We richten ons op gevarenherkenning, waarbij we je leren om potentiële gevaren op de weg tijdig te identificeren en hierop te anticiperen. Dit is een cruciaal aspect van veilig autorijden, en onze instructeurs zullen je begeleiden bij het ontwikkelen van deze vaardigheid.

Ten slotte volgt een speciale sessie van 1 uur waarin alle behandelde stof nogmaals wordt herhaald. Dit is jouw kans om eventuele resterende vragen te stellen en de informatie te verankeren die je nodig hebt om met vertrouwen het theorie-examen af te leggen.

Waarom kiezen voor Veronica Verkeersschool:

• Gekwalificeerde instructeurs met jarenlange ervaring.
  • Een gestructureerde en boeiende cursus die je helpt om de theorie gemakkelijk te begrijpen.
  • Praktische oefeningen en oefenexamens om je zelfvertrouwen te vergroten.
  • Een vriendelijke en ondersteunende omgeving om je vragen te stellen.

Aarzel niet langer en schrijf je vandaag nog in voor onze tweedaagse theoriecursus voor de auto. Samen zorgen we ervoor dat je goed voorbereid en vol vertrouwen het theorie-examen zult afleggen en snel de weg op kunt!

Voor meer informatie en inschrijvingen, neem contact op met Veronica Verkeersschool in Utrecht. We kijken ernaar uit om je te verwelkomen en je te helpen op weg naar jouw rijbewijs!

Prijzen gelden vanaf 1 januari 2024 en alle voorafgaande prijslijsten zijn hiermee vervallen.

AGENDa

Theoriecursus 2 dagdelen – Rijbewijs B

Elke zondag11.30 – 17.15
Elke maandag07.30 – 13.30

LOCATIE

Franciscusdreef 28 te Utrecht

THEORIEMATERIAAL KOPEN

Theoriemateriaal kopen? Via de knop hieronder kom je terecht op de webshop voor al het theoriemateriaal.