• Klachtafhandeling;
  • Omgaan met verschillende achtergronden en culturen;
  • Representativiteit en beroepshouding;
  • Commercieel gedrag;
  • Klachtbenadering;
  • Omgaan met lastige situaties;
  • Feedback geven en ontvangen;

Beroepschauffeurs die meer kennis en inzicht willen krijgen over het handelen in praktijksituaties.

De cursist leert op een juiste manier te handelen in gesprekken om zo een goede weerspiegeling van het bedrijf te tonen.

4 uur zelfstudie (E-learning);

3 uur klassikale theorieles;

â‚Ŧ165,- excl. BTW en excl. verplichte CBR kosten

WAAROM VERONICA?

5 Redenen om voor Veronica te kiezen

  • Wij de oudste en meest ervaren rijschool in Utrecht zijn
  • Wij een zeer hoog slagingspercentage voor grote rijscholen hebben
  • Wij je een op persoonlijke omstandigheden aangepaste opleiding garanderen
  • Wij elk denkbaar lesmiddel effectief gebruiken om zo snel mogelijk tot resultaat te komen

Wat onze leerlingen zeggen

 
Sarah Ravensloot
Top ervaring hier gehad! Zelf les gehad van Calvin en was daar ontzettend blij mee. Heb heeeel veel vragen gesteld, maar Calvin is altijd geduldig gebleven en heeft mij top begeleid 🙂 Examen in ÊÊn keer gehaald en ook m’n zusje aangesmeerd bij hem les te nemen. Zeker aan te raden!
Noortje Vlaminckx
Ik heb de lessen bij Calvin als heel fijn ervaringen, hij is een hele gezellige en goede rijinstructeur. Hij bereidt je heel fijn voor zodat je met veel vertrouwen je praktijk examen in gaat en ik het daardoor ook in 1x heb gehaald! Ik raad Veronica rijschool zeker aan!