In een dynamische wereld waar verkeersregels voortdurend evolueren, biedt onze cursus de perfecte gelegenheid om niet alleen je theoretische kennis te verfrissen, maar ook inzicht te krijgen in de meest recente verkeerstekens en aanwijzingen. We gaan verder dan de basis en duiken in essentiële thema’s zoals gevaarherkenning, het omgaan met risicovolle neigingen en situaties, en de subtiele nuances van gedragsregels in het verkeer.

Voor wie is deze cursus bedoeld? Ben je een beroepschauffeur met een passie voor je vak en een verlangen om je kennis te vergroten? Of je nu je begrip van vernieuwde wet- en regelgeving wilt aanscherpen, de verkeers- en gedragsregels wilt opfrissen, of jezelf wilt updaten over de laatste verkeerstekens en aanwijzingen, deze cursus is perfect voor jou. Bovendien, als beroepschauffeur weet je dat je elke vijf jaar aan bijscholingseisen moet voldoen om je professionaliteit en bekwaamheid op de weg te waarborgen. Onze U47-1 Verkeerseducatiecursus biedt niet alleen de essentiële kennis en vaardigheden die je nodig hebt, maar zorgt er ook voor dat je aan deze belangrijke bijscholingseisen voldoet. Schrijf je in en blijf een voorbeeldige professional op de weg!

Het doel van onze cursus is simpel: zorgen dat jij als cursist volledig vertrouwd raakt met de vernieuwde wet- en regelgeving, de bijgewerkte verkeer- en gedragsregels, en dat je de verkeerstekens en aanwijzingen niet alleen kent maar ook begrijpt. Met deze diepgaande kennis ben je als beroepschauffeur voorbereid op elke situatie die je op de weg kunt tegenkomen.

Eén dag klassikale theorieles (7 uur)

€165,- excl. BTW en excl. verplichte CBR kosten

Wat onze leerlingen zeggen

Kevin Beijen
Top lessen gehad van Calvin, perfecte uitleg en ook op een goede en begrijpelijke manier!
Sarah Ravensloot
Top ervaring hier gehad! Zelf les gehad van Calvin en was daar ontzettend blij mee. Heb heeeel veel vragen gesteld, maar Calvin is altijd geduldig gebleven en heeft mij top begeleid 🙂 Examen in één keer gehaald en ook m’n zusje aangesmeerd bij hem les te nemen. Zeker aan te raden!