VERKEERSSCHOOL VERONICA

Je kiest voor Veronica
Verkeersschool omdat

Veronica Verkeersschool is een rijschool met jarenlange ervaring in het opleiden van nieuwe bestuurders. Ons team bestaat uit professionele en ervaren rij-instructeurs die jou op een effectieve en prettige manier begeleiden. Zij hebben niet alleen kennis over alles rondom het voertuig,  maar ze zijn ook in staat om een ontspannen en veilige leeromgeving te creëren voor jou.

Danielle Visser
Supergoede rijschool en hele leuke rij-instructrice Cindy. Leggen alles goed uit, denken met je mee en zijn realistisch. Zou iedereen Veronica aanraden!
Kevin Beijen
Top lessen gehad van Calvin, perfecte uitleg en ook op een goede en begrijpelijke manier!
Meike Dotinga
In mei geslaagd voor m’n rijbewijs in 1x. Met dank aan Calvin, m’n rij instructeur. Super chille man waar je gezellig mee kon praten tijdens de lessen maar ook die me er door heen hielp tijdens de lessen, gaf me veel structuur in de lessen waardoor ik het allemaal sneller snapte. Ik raad zeker aan om bij hem te lessen.

Je autorijbewijs halen? Start nu!

Bij Veronica passen we de lessen aan op jouw specifieke behoeften en vaardigheden. Dit doen wij door middel van Het Veronica Lesplan. Al jouw vorderingen worden bijgehouden in ons leerlingvolgsysteem, dat je zelf ook kunt inzien. Ook kun je zelf je lessen inplannen op tijden wat jou het beste uitkomt door middel van onze rijschool app.