• Nieuws

11 november 2023 – Veronica Verkeersschool is trots om aan te kondigen dat wij dit jaar weer deel uitmaken van de betoverende Droomautodag op Circuit Meppen! Deze dag, gevuld met plezier en onvergetelijke ervaringen, vindt plaats op zaterdag 11 november en belooft een dag te worden waar snelheid en dromen elkaar ontmoeten.

Een Circuit Vol Dromen

Voor de zevende keer op rij zal Circuit Meppen transformeren tot een paradijs waar kinderen tussen de 6 en 16 jaar oud, die de moed tonen tegen gezondheidsuitdagingen te strijden, coureur voor een dag kunnen zijn. Deze jonge helden krijgen de kans om naast een ervaren instructeur van Veronica Verkeersschool te zitten of zelf het stuur in handen te nemen.

Meer Dan Alleen Rijden

Bij Veronica Verkeersschool geloven we in de kracht van gemeenschap. Het gaat niet alleen om het rijden, maar om het creΓ«ren van een ervaring die deze kinderen kracht geeft en vreugde brengt. Daarom zijn wij niet alleen op het circuit aanwezig, maar ook daarbuiten, door bij te dragen aan de organisatie en faciliteiten die de Droomautodag mogelijk maken.

Uw Bijdrage Rijdt Mee

Elk jaar wordt Droomautodag mogelijk gemaakt door de hartverwarmende steun van onze gemeenschap. We nodigen u uit om deel te nemen aan dit mooie initiatief door uw steun te betuigen met een donatie. Uw bijdrage gaat naar de organisatie van zowel deze dag als toekomstige edities, en helpt ons met de kosten voor het huren van het circuit, veiligheidsvoorzieningen, en het verzorgen van eten en drinken voor de kinderen. Het is belangrijk te benadrukken dat alle betrokkenen, inclusief onze eigen rij-instructeurs, dit doen op vrijwillige basis.

Samen Maken We het Verschil

We nodigen u van harte uit om bij te dragen aan deze dag van hoop en geluk. Uw donaties zorgen ervoor dat de Droomautodag kan blijven bestaan en dat elk kind de dag van hun leven kan beleven. Laten we samen de weg effenen voor een dag vol lachende gezichten en ronkende motoren!

πŸ’– Doneer nu en help kinderdromen te realiseren!

Veronica Verkeersschool staat klaar om te starten, en met uw hulp kunnen we ervoor zorgen dat deze Droomautodag de beste tot nu toe wordt!