Rijbewijsvakantie Roemenië

Ontdek Roemenië terwijl je je rijbewijs haalt met Veronica Verkeersschool!

Ben je een scholier die net klaar is met zijn of haar eindexamens of ben je van plan om een tussenjaar te nemen? Zoek niet verder! Veronica Verkeersschool biedt jou de kans om de prachtige landschappen en cultuur van Roemenië te ervaren terwijl je je rijvaardigheid naar een hoger niveau tilt.

Onze 10-daagse rijbewijsvakantie door Roemenië begint met een dag voorbereiding in Nederland, waar we je klaarstomen voor het avontuur dat voor je ligt. Vervolgens vertrek je naar de bruisende hoofdstad van Roemenië, Boekarest, om je reis te beginnen.

Intensieve Rijlessen in Roemenië: Gedurende 7 dagen in Roemenië zal je intensieve rijlessen volgen onder begeleiding van onze ervaren instructeurs. Je zult snel vertrouwd raken met autorijden en je voorbereiden op het rijexamen.

Een Reis van de Zwarte Zee tot de Transfăgărășan Highway: Terwijl je leert rijden, zul je de gelegenheid hebben om Roemenië van kust tot bergachtige hoogten te verkennen. Je begint je reis aan de prachtige stranden van de Zwarte Zee en reist vervolgens naar de beroemde Transfăgărășan Highway, een van de meest spectaculaire wegen ter wereld, met adembenemende uitzichten op de Karpaten.

Terug naar Nederland voor Examenvoorbereiding: Na je avontuur in Roemenië keer je terug naar Nederland voor een dag examenroute training. Hier wordt de laatste hand gelegd aan je voorbereiding voor het rijexamen.

Rijexamen in Nederland: Aansluitend op de examenvoorbereiding in Nederland zul je het rijexamen afleggen en je rijbewijs behalen.

Culturele Ervaringen: Tijdens je verblijf in Roemenië zullen we je ook de kans bieden om de Roemeense cultuur te ervaren. Bezoek historische bezienswaardigheden, proef heerlijke lokale gerechten en maak kennis met de gastvrije mensen van Roemenië.

Flexibel Schema: Ons programma is zo ontworpen dat het past bij jouw behoeften. Of je nu een beginner bent of al enige rijervaring hebt, we passen ons aan om jouw vaardigheden te verbeteren.

Het Rijbewijsavontuur van je Leven: Na afloop van het programma zul je niet alleen een gecertificeerde bestuurder zijn, maar ook prachtige herinneringen aan Roemenië koesteren die je voor altijd zult koesteren.

Kies voor de 10-daagse rijbewijsvakantie door Roemenië van Veronica Verkeersschool, een avontuur dat begint in Nederland, zich voortzet in Roemenië en eindigt met een succesvol rijexamen in Nederland. Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie en om je plek te reserveren!