Ultimate Circuit Dag Zandvoort

Ben jij klaar voor een adrenalinekick die je nooit zult vergeten? Stel je voor: de geur van brandend rubber, het geluid van ronkende motoren, en het gevoel van ultieme vrijheid terwijl je over het legendarische circuit van Zandvoort raast. Dit is dé kans om je racefantasieën tot leven te brengen!

Een Dag vol Plezier met Vrienden en Vriendinnen: Op zoek naar de perfecte dag om te delen met je beste vrienden en vriendinnen? De Ultimate Circuit Dag op Zandvoort is de ideale gelegenheid om samen herinneringen te creëren die een leven lang meegaan. Stap in de wereld van snelheid en opwinding, waar jij en je vrienden de sterren zijn van de dag.

Een Onvergetelijk Vrijgezellenfeest: Ga je binnenkort trouwen en wil je een vrijgezellenfeest organiseren dat legendarisch is? Zet je vrijgezellenfeest in de hoogste versnelling met onze circuitervaring! Laat de bruidegom of bruid een dag beleven die ze nooit zullen vergeten, omringd door vrienden en de spanning van de racebaan.

Het Perfecte Cadeau: Verras je vader, moeder, of speciale vrienden met het ultieme cadeau: een dag op het circuit van Zandvoort. Geef ze de kans om hun dromen waar te maken en te ervaren hoe het voelt om in de schoenen van een echte coureur te staan. Een ervaring die ze voor altijd zullen koesteren.

Wat Kun Je Verwachten?

En dat is nog niet alles! Bij Veronica Verkeersschool beschikken we over onze eigen pitbox, waar je een complete unieke ervaring zult beleven, net zoals tijdens een echte racewedstrijd. Geniet van verfrissende catering en proef de sfeer van het racecircuit van binnenuit. Dit is jouw kans om te ontdekken hoe het er in het echt aan toegaat tijdens een race-evenement.

Bereid je voor op de rit van je leven en ontdek je innerlijke racer tijdens de Ultimate Circuit Dag op Zandvoort van Veronica Verkeersschool. Schrijf je vandaag nog in en maak van je droom een werkelijkheid.

Aarzel niet, want deze unieke ervaringen zijn beperkt beschikbaar. Neem nu contact met ons op en maak je klaar voor een dag vol snelheid, opwinding, avontuur, en een onvergetelijke pitbox-ervaring!

Beschikbare data

30 januari 2024

3 februari 2024

4 februari 2024

24 februari 2024

12 maart 2024

9 april 2024

25 april 2024

18 september 2024

12 oktober 2024

5 november 2024

10 november 2024

24 november 2024

12 december 2024

13 december 2024

Prijs

De circuit dag op Zandvoort is te boeken vanaf €3855,- wij hanteren een maximale groepsgrote van 15 personen. Voor groepen groter dan 15 personen kunnen wij een tweede raceauto inzetten vraag naar de mogelijkheden.

Wacht niet langer. Boek nu en ervaar het zelf!