Welkom bij Veronica Verkeersschool, dé plek waar jouw droom om een gekwalificeerde rijinstructeur te worden werkelijkheid kan worden. Onze uitgebreide opleiding tot rijinstructeur is de sleutel tot een boeiende carrière in de wereld van verkeerseducatie. Laat ons je meenemen door wat onze opleiding zo uniek maakt:

1. Gedreven Expertise: Bij Veronica Verkeersschool begrijpen we dat het worden van een rijinstructeur meer is dan alleen een baan. Het is een roeping. Onze instructeurs hebben jarenlange ervaring in de branche en delen hun passie voor verkeersveiligheid en lesgeven graag met jou.

2. Maatwerkopleiding: We begrijpen dat iedereen uniek is en verschillende behoeften en doelen heeft. Daarom bieden we een opleiding die is afgestemd op jouw specifieke behoeften en leertempo. Of je nu de opleiding in deeltijd of fulltime wilt volgen, we hebben een programma dat bij je past.

3. Praktijkgerichte Training: Onze opleiding tot rijinstructeur is gericht op praktijkervaring. Je zult niet alleen de theorie leren, maar ook uitgebreide praktijktraining ontvangen, zodat je het vertrouwen en de vaardigheden kunt ontwikkelen die nodig zijn om effectieve rijlessen te geven.

4. Officiële Erkenning door het IBKI: Veronica Verkeersschool is officieel erkend en geaccrediteerd door het Instituut voor Certificering en Examens (IBKI), de toonaangevende instantie in Nederland voor de certificering van rijinstructeurs en examinatoren. Deze erkenning waarborgt de hoogste normen in onze opleiding en betekent dat je na het behalen van je diploma bij ons in aanmerking komt voor registratie als bevoegd rijinstructeur door het IBKI.

Hierbij volgt onze opleiding de officiële basisvakken vanuit het IBKI. Dit betekent dat je gedurende de opleiding de volgende fasen doorloopt:

5. Carrièrebegeleiding: Na het afronden van je opleiding laten we je niet aan je lot over. Wij staan voor je klaar met carrièrebegeleiding en ondersteuning, zodat je een vliegende start kunt maken in de branche.

6. Breed Curriculum met Extra Vakken: Ons curriculum gaat verder dan alleen de basis. We hebben een breed scala aan aanvullende vakken die je kennis en vaardigheden naar een hoger niveau tillen. Denk aan Engels voor rijinstructeurs, autotechniek, geavanceerde rijopleiding op het circuit, en onderwijskunde op MBO-niveau.

Bij Veronica Verkeersschool geloven we dat een goede opleiding verder gaat dan alleen de basis. We zijn trots op ons uitgebreide en diverse aanbod, en staan klaar om jou te helpen je droom te realiseren.

Ben je klaar om je reis te beginnen in de wereld van verkeerseducatie? Neem vandaag nog contact op met Veronica Verkeersschool. Samen bouwen we aan een veiligere toekomst op de weg!